LIVE

sâmbătă, 8 august 2009

"GeoB MiXxx" pwd by www.HouseDj.eu @ 08.08.2009

DJ PROFILE -DJ SHAGGY

Locatie: Timisoara (RO)

Website/Blog: click aici

Booking: click aici

Gen preferat: minimal, electro

Link: http://housedj.webnode.com/dj-shaggy/

Pasiunea mea pentru muzica incepe undeva in liceu, cand ma adunam cu prieteni si vroiam sa facem un chef misto din mai nimic. Primele mixuri, facute pe PC, nici macar pe Laptop-uri, folosind soft-uri ca si Atomix Mp3, Vitrual Dj, si chiar si 2 winamp-uri deschise de odata. Primele set-uri le-am facut pe PC, nu prea grozave dar au prins la party-uri. A trecut ceva timp de atunci, acum mixez intr-o discoteca pe niste scule cat de cat, intr-un orasel situat la vreo 30 de km de Timisoara, desi stau in Timisoara, si diverse Private Party-uri, unde sunt chemat, de friends bineinteles. Am ajuns Dj aici in discoteka, dupa un concurs intre mine si inca 4 baieti ce vroiau sa fie dj aici. Publicul m-a aplaudat , si uite-ma si acum tot aici.Imi place sa vad lumea ca danseaza, ca tipa, facem nebunie.....Am o colaborare cu RadioNoLimit.Ro, fac diverse mixaje la melodii care sunt difuzate pe radio.Genul de muzica abordat in discoteca si private party e in genereal comercial si house.Genul preferat e minimal, club, electro.

MC Preferat: Geo Da Silva / Dj preferat(Roman): Dj Optik, Nick Kamarera / Dj preferat(Strain): Armand van Helden, ATB

Setul il gasesti pe www.HouseDj.eu

www.HouseDj.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu