LIVE

luni, 26 octombrie 2009

E o noua zi si o noua saptamana parca trase la indigo.Nush tu cum te simti cel care citesti acum aici ce am scris,insa cateodata parca tragi intr-o directie pe care altii nu o mai stiu si nu o mai cred,simti ca totul e oarecum in zadar si parca daca faci ceva sau nu faci efectul este acelasi,cam asta simt eu acum.Poate pentru ca este luni,insa azi dimineata am trait un moment mirific,am deschis ochii si am vazut o minune langa mine care imi zambea,si nu stia ce inseamna sa fie greu,asta m-a facut sa ma ridic si sa merg mai departe,pentru el,lumina ochilor mei,puiutul Andrei George,bebele mey de acusi 6 luni (multe inainte),intr-o lume unde s-a ajuns intr-acolo incat sa se bage lumea peste tine doar pentru a-si vedea interesele libere si nemarginite,in fine,o noua saptamana unde la GeoB te intalnesti cu 2 rubrici noi,pe care te invit sa le asculti "Song Of The Day" si New Entry Of The Week,2 melodii pe care le vei auzi non stop la radio intr-un "Heavy rotation" nebunesc.O saptamana buna iti doresc si o auditie placuta cu Radio GeoB!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu