LIVE

joi, 12 mai 2011

Dansez pentru mine de fapt!!!

Am vrut sa comentez acest aspect mai demult dar m-am razgandit de fiecare data.Aceasta emisiune in care li se tot multumeste "vedetelor" participante pentru efortul pe care il depun.Pai hai sa o luam si altfel,eu le-as multumi in momentul in care ei nu ar lua bani pentru ca participa la aceasta emisiune si ar face totul benevol.Mi se pare ipocrizie sa zici ca ajuti pe cineva cand de fapt tu esti ca la un job.Macar daca banii ar merge la fiecare concurent care reuseste sa ramana in concurs.
Asta am avut de zis si cred ca mai multe persoane sunt de aceeasi parere cu mine!
V-am pupat,o zi buna sa aveti plina de soare macar in inimi daca nu si afara,dar fruntea sus meteorologii au adus vesti bune si ne pregatin de un weekend mirific!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu