LIVE

joi, 23 iunie 2011

Mi-e sila de ....

Pai mi-e sila de oamenii care mananca la Kfc spre exemplu si nu stiu sa-si duca tavita aia la gunoiul special amenajat,dar au fite si se cred super destepti (scuzati expresia),mi-e sila de cei care nu stiu sa se ridice de pe scaun in autobuz cand vad o batranica stand in picioare sau o mama cu un copil in brate,mi-e sila de prostii care se dau destepti,mi-e sila de asa zisii scriitori,jurnalisti...samd.Intr-un cuvant mi-e sila de cei care se dau ceva ce nu sunt si din cauza carora se duce naibii tot si copii nostri ajung sa traiasca intr-o tara de tot rahatul,si unde pe afara e vopsit gardul si inauntru e clar leopardul varza si el!

Un comentariu:

  1. ce sa facem .. aici traim, trebuie sa ne acomodam. degeaba incercam 2-3 oameni cand restul merg pe aceasi idee.

    te astept pe blogul meu. poate facem un schimb de banner

    RăspundețiȘtergere