LIVE

marți, 2 februarie 2010

"10delaGeoB" editia 2,invitati Dj Rynno si Sylvia


Ei bine saptamana asta avem placerea de a-i avea invitati pe Dj Rynno si pe Sylvia.Datorita programului incarcat pe care il are Rynno,Sylvia a fost cea care mi-a raspuns la intrebari.Am apreciat naturaletea si simplitatea ei si cu ocazia asta am sa va anunt ca pe Sylvia o gasiti aici pe www.sylvia.ro . Ok,haideti sa-i dam drumu` si sa cititi interviul.Enjoy!!!
Istoric: R&S=Dj Rynno & Sylvia
RADIO GEOB=RG
RG:1.Cine sunt si cu ce se ocupa Dj Rynno si Sylvia?
R&S:Dj Rynno este dj de 12 ani si a mixat in mai toate cluburile din tara fiind rezident mai multi ani in club Gossip Bucuresti.Eu(Sylvia) am facut parte din trupa ASIA vreo 3 ani .In prezent facem parte din acelasi proiect care a inceput din intamplare fiind deschizatorii de drumuri pentru nebunia ce avea sa urmeze. Am fost prima trupa din romania care s-a promovat singura,fara casa de productie,piesa feel atingand locul 1 in toate topurile romanesti,pentru asta au fost responsabili dj-ii si publicul care a promovat piesa.Tot noi am inventat reteta cluburilor 2 in 1:eu cantam 2 piese pt ca atatea aveam si apoi dj Rynno mixa cateva ore in club.Aceasta reteta a fost apoi preluata de majoritatea proiectelor de club.
RG:2..Daca maine s-ar interzice playbackul in Romania cine credeti ca ar disparea de pe "scena" muzicala din Romania? R&S:Cu siguranta ar disparea multe trupe,vorbind din perspectiva trupelor care canta in cluburi. Playbackul nu este un lucru rau,pentru ca pe piesele de club ai anumite efecte,electro si tot felul de chestii,pt ca asa e muzica de club,piesa in sine conteaza,produsul finit si showul. Daca vrei sa demonstrezi k ai voce te duci la festivalul Mamaia,plus ca in club nu exista conditii de cantat live,asta nu inseamna ca trebuie sa mimezi,e rusinos. Trebuie sa existe pasaje de live sau vocea principala live si alte voci ajutatoare pe spate,dar traim in romania unde conditiile si lumea sunt asa cum sunt,plus ca publicul la noi este prea putin educat in ceea ce priveste muzica,de multe ori nu face nicio diferenta. Alta chestie,cand un artist are 4-5 concerte pe zi in decembrie sa zicem,in aler liber,este logic ca nu poate canta la minus 10 grade,live,si sa sune identic ca pe cd,plus ca pentru live trebuie sa faci niste probe de sunet,si cand alergi dintr-o parte in alta nu prea e timp de asa ceva.
RG:3.Ascultatorii nostri ar dori sa stie care sunt numele voastre din buletin.
R&S:Pe colegul Rynno il cheama Sorin Costache iar pe mine Stefanescu Silvia Roxana.
RG:4.Ce parere aveti de pirateria de orice fel,si cum credeti ca ar putea fi oprita?
R&S:Artistul roman nu castiga din vanzarea albumelor ci din concerte,ca sa aiba concerte trebuie sa-si promoveze muzica,si cea mai simpla modalitate este sa o raspandeasca cat mai repede,pe net,oricine poate lua o piesa de pe youtube,si acolo apar piesele mai intai pentru ca numarul vizualizarilor conteaza din ce in ce mai tare.
RG:5.Piesa Oriental feel este new entry-ul acestei saptamani din Top 20 Hits@Radio GeoB (felicitari pentru piesa apropo),aveti incredere in aceasta piesa?
R&S: Piesa asta nu este un single ,este un cover dupa o piesa indiana care ne-a placut foarte mult.Am facut piesa sa o adaugam in showul nostru ,ca un omagiu (lol) la piesa feel .De aici si numele de Oriental Feel.Este in stilul inconfundabil Dj Rynno. In prezent lucram la singleul nou si speram sa aducem un sound fresh in muzica de club.sunt foarte multe piese proaste promovate excesiv.Oriental Feel deja se asculta in cluburile din Cipru,Israel si Turcia.
RG:6.Va este frica de Dumnezeu?
R&S:Mie una da,sunt destul de credincioasa.
RG:7.Ce parere aveti despre "showbizz-ul" de la noi,tin sa remarc faptul ca nu ati fost implicati si asta e de apreciat in nici un show mediatic,facandu-va cunoscuti doar prin talentul vostru?
R&S: Hmmmm,nu am nimic cu fetele dezbracate,sincer,si eu am destul de multe poze sa zicem goala,cred ca si coperta viitorului single va fi un pic soc asa,DAR ma deranjeaza ca se promoveaza femeile care se dezbraca si nu mai au nimic de spus inafara de asta,daca scot o piesa noua nu prea intereseaza pe nimeni ,dar daca ma combin cu un fotbalist sunt pe prima pagina.S-a creat o reteta,despre cum sa devii vedeta. Sexul se poarta si afara:Lady Gaga,Rihanna ,si ele au avut shootinguri socante si provocatoare dar in acelasi timp sunt artiste in adevaratul sens al cuvantului. La noi se poarta genul pitzi,si nimic altceva,trebuie sa faci o diferenta intre scena si viata de zi cu zi. Eu ziua nu port niciodata tocuri spre exemplu si ma imbrac mereu sport,pe scena joc un rol,e altceva
RG:8.Cum v-ati cunoscut si cum ati decis sa incepeti colaborarea?
R&S:Andrei,sotul meu, era in aceeasi gasca cu Rynno,el cauta o fata pentru un featuring si asa ne-a venit ideea.Nu ne-am gandit nici o secunda ca piesa noastra va avea un asemena impact. RG:9.Care a fost cel mai frumos moment din cariera voastra?
R&S:Au fost multe momente frumoase.Desi foarte multi ne-au pus piedici de-a lungul timpului, ma mandresc cu faptul ca am capatat respectul publicului,am facut ,atunci cand ne-m propus, niste showuri minunate cu idei noi,am creat un adevarat spectacol.Apoi atmosfera din serile de la mare,reactiile publicului.Este de mentionat faptul ca cel mai minunat public din tara asta este cel de la iasi si revelionul de anul asta petrecut pe scena acolo a fost unul dintre cele mai misto momente.
RG:10.Va place radio GeoB?
R&S:Sincera sa fiu nu prea ascult radio acasa ,doar in masina si atunci ascult doar Magic fm.Asta pentru ca ti-am spus am alergie la multe piese promovate excesiv de ceva timp incoace.Dar cu siguranta voi asculta de acum incolo.
RG:Iti multumesc pentru timpul acordat si pentru raspunsurile sincere,si multa bafta in tot ceea ce veti face.
R&S:Cu placere,merci si multumim pentru faptul ca ne promovati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu