LIVE

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani!

Ajunseram si in 2011,un an care pentru unii reprezinta un nou punct de plecare,o noua sansa si uneori trebuie parca sa ne imbarbatam pentru a intelege adevaratul sens al timpului.Unii se gandesc ca ne apropiem prea repede de 2012 cand "sfarsitul lumii" va bate la usa.Mi-e groaza uneori intr-adevar cand ma gandesc la asta,dar parca uneori nu imi este atat de frica.Vom mai vorbi despre asta cu siguranta,si nu as vrea sa va supar chiar de la inceput de an.Am petrecut un revelion frumos,impreuna cu fosti colegi,prieteni si iubitul meu,inca un an a trecut,inca unul nou a venit.Sa va dea Dumnezeu si voua ce-mi doresc si mie,sanatate si intelegere.La multi ani Bebe mic,mamy te iubeste!!!La multi ani si la cat mai multe ascultari de GeoB!!!

http://geobradio.no-ip.org:7500/listen.pls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu