LIVE

duminică, 9 ianuarie 2011

Postare pentru cei care mai tin minte!!!

Ma gandeam la intamplarile din ultima perioada si sincer cam totul ma duce cu gandul la sfarsitul lumii.Intotdeauna mi-a fost frica de ceea ce reprezinta o furtuna sau de gandul ca o data totul se va termina.
Mi-am adus aminte de vremurile cand lucram la Vox-T si de fan clubul de acolo,oare pe unde mai sunt oamenii aceia.
Hey sunt eu Andreea Vrabie,care mai sunteti din vechea garda lasati un comentariu si sa ne regasim,ar fi frumos sa fie ca atunci,ce ziceti,sa ne reunim in fan clubul Radio GeoB de aceasta data!!!

2 comentarii:

  1. Interesanta idee..."Week-end in 2 - tu si Vox-T" , chiar oare cati isi mai aduc aminte, si cati mai sunt prin Bacau....ia sa vedem

    RăspundețiȘtergere
  2. NA NA NA NA...Sunt eu...Scufita mica si neagra...m-as bucura sa vad ca lista se umple de comentarii care sa le facem noi, fostii din fun club-ul vox-t...multe imbratisari...si la mai mare...cu dragoste si cu aduceri de minte...eu...mihaela...scufita neagra

    RăspundețiȘtergere