LIVE

duminică, 10 iulie 2011

Felicitari Bute!!!


Marturisesc cu sinceritate ca pana aseara nu m-a impresionat prea tare "fenomenul" Bute,insa cand am vazut cata bucurie a adus pe fata romanilor am inceput sa indragesc personajul.
Mi se pare sincer si un om dintr-o bucata,asta este fiecare isi face banul cum poate,cu sudoarea fruntii sau cu pumnul,sau cu statul degeaba,fiecare cu ce poate.
Dar mi-am mai dat seama de ceva,romanii tin totusi la faptul ca sunt ROMANI.De aseara aud mereu ca lumea il iubeste pe Bute pentru ca reprezinta Romania,parca ma bucura putin gandul asta ca ,mai exista oameni care se mandresc ca sunt romani.
E dureros sa vezi cum niste oameni ca si tine isi permit sa isi bata joc de o intreaga tara si nimeni sa nu ia nici o masura,inafara de oamenii care au murit in 1989,dar nici atunci nu au facut-o pentru ei deoarece au fost niste marionete jucatoare in mana altora.
Jos palaria pentru cei care au luptat in 1989,jos palaria pentru cel care a luptat in 2011 (neexistand termen de comparatie intre cele 2 cazuri),si care a pastrat titlul acasa in Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu