LIVE

luni, 25 ianuarie 2010

10 de la GeoB ( Editia nr 1) invitata Larisa Dragulescu


De saptamana asta vom avea o noua rubrica aici la Radio GeoB si anume "10 de la GeoB" in care vom invita vedete atat de la noi cat si din afara,speram sa primim raspunsuri favorabile din partea tuturor.Pot sa spun ca am avut o surpriza placuta in momentul in care Larisa a raspuns pozitiv invitatiei mele,este o tipa naturala si foarte de treaba care chiar m-a impresionat.Va las sa cititi interviul si sa o descoperiti pe Larisa Dragulescu mai mult.Enjoy!!!
Istoric:RG=Radio GeoB
LD=Larisa Dragulescu

RG:1.Cine este Larisa Dragulescu si cu ce se ocupa?
LD:Sa zicem ca am devenit cunoscuta publicului larg datorita faptului ca am fost sotia unui mare campion,Marian Dragulescu,sunt studenta la facultate in prezent,lucrez ca asistent personal pt fetita mea,cochetez cu muzica si modelingul.
RG:2.Care a fost cea mai frumoasa perioada din viata ta?
LD:Deoarece sunt o familista convinsa ,cea mai frumoasa perioada a fost cea in care am fost casatorita,desi am avut si coborasuri!
RG:3.Ti-e Frica De Dumnezeu?
LD:Da,imi este frica de D-zeu, desi nu cred in religie stiu ca exista acolo sus cineva care ne priveste.
RG:4.Ce parere ai despre showbizz-ul de la noi?
LD:Am o parere foarte proasta despre tot ce inseamna showbizz,cred ca la noi se promoveaza tot ce e scandalos si legat de sex,iar daca esti bun in ceva inseamna ca esti scutit de orice lucru rau pe care l-ai face.
RG:5.Ce parere ai despre pirateria de orice fel (muz,filme,etc)?
LD:Cred ca pirateria nu se poate stompa indiferent de ce natura este atata timp cat salariile sunt mici,si legile la noi nu se pun in aplicare.
RG:6.Care este idealul tau de frumusete?
LD:Mie personal imi place comunicarea si cred ca frumusetea vine din interior,iar pe cealalta parte cred ca este adevarata zicala,,haina il face pe om.
RG:7.Visul tau cel mai mare este?
LD:Visul meu cel mai mare este sa vorbeasca fetita mea,sg lucru care imi lipseste pt a fi fericita in totalitate.
RG:8.Care este artistul preferat de la noi din tara?
LD:Imi place foarte mult andra pt ca poate aborda cu usurinta orice gen de muzica.
RG: 9.Dar din strainatate?
LD:Din strainatate Shakira in special pentru elasticitatea corpului si pt vocea ei inconfundabila.
RG:10.Iti place Radio GeoB?
LD:Da,imi place foarte mult,si va urez bafta in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu