LIVE

vineri, 1 ianuarie 2010

La multi ani!!!

'[Ei bine am trecut si de 2009,un an plin cu bune si rele,un an care prin trecerea lui a mai marcat inca un rid pe fata noastra si a timpului.Am petrecut un super revelion,as putea spune extraordinar,alaturi de iubirea vietii mele,alaturi de prietenii nostri care au fost senzationali si care au dovedit ca stiu sa se distreze.
Am realizat ca nu mi-am pus nici o dorinta la miezul noptii,si asta pentru ca a fost atat de frumos incat am uitat.Asa ca am sa-mi pun aici dorinta: sanatate pentru mine,familia mea,prietenii mei si dusmanii mei.Si putin noroc,ca este nevoie. De asemenea a fost si primul revelion pentru copilul meu scump Andrei George pe care-l iubesc enorm.
Voua va doresc la fel,sau mai bine va doresc sa vi se intample ce va doriti si voi.
Radio GeoB va doreste toate cele bune si La multi,multi ...multi ani!!!


Asculta si tu Radio GeoB http://radiogeob.no-ip.org:7500/listen.pls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu