LIVE

joi, 26 noiembrie 2009

Cine castiga cel mai bine in perioada asta

Ei bine din nefericire bebe al meu a facut "niste" rosu in gat,asa ca astazi am colindat farmaciile in cautarea unui medicament.Am intrat in vreo 4 farmacii pana sa gasesc medicamentul respectiv,asa ca am avut asa niste imagini cam neplacute la vederea multor oameni care investeau groaznic de mult in medicamente.Nu stiu,poate gresesc,dar eu una nu prea am incredere in acestea.Mai degraba prefer sa cumpar 2 kg de portocale si sa mananc decat sa cumpar vitamina C de la magazin,sau prefer sa mananc un mar pe zi decat sa bag nush ce vitamine facute de companiile astea care mai tare ne imbolnavesc decat ne fac bine.Ar trebui sa reflectam si sa realizam ca dam banii aiurea pe niste pastile in loc sa incercam sa ne schimbam stilul de viata si sa avem mai multa grija de noi,pentru ca in fond si la urma urmei noi suntem singurii care putem face ceva bun pentru noi.
Cam atat am avut de zis astazi,promit ca in cosul cu bunatati pe care il dam in Campania de Craciunsa strecor si niste fructe,pentru intarirea organismului vostru.
Pupici!!!
http://radiogeob.no-ip.org:7500/listen.pls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu