LIVE

luni, 30 noiembrie 2009

Sfantul Andrei

In fiecare an pe 30 noiembrie se adunau felicitarile pentru Sfantul Andrei,n-am sa uit niciodata urarile care veneau din partea familiei,si atmofera frumoasa care inconjura aceasta zi.
A venit si anul acesta in care pe langa faptul ca mi-am gasit o jumatate care sa_mi impartaseasca numele (Andrei) ma uit langa mine si vad inca un suflet Andrei George,baietelul nostru care sarbatoreste si el pentru prima data ziua numelui alaturi de noi.
Pe aceasta cale vreau sa le urez celor 2 barbati din viata mea un sincer si calduros "La multi ani",sa fie sanatosi si frumosi,si norocosi,si sa aiba grija de ce este mai important in lumea asta,sanatatea si familia,dar sa nu uitam nici de prietenii adevarati.
La Multi Ani!!!VA IUBESC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu