LIVE

duminică, 29 noiembrie 2009

Pretuieste ce ai!

Aseara am parasit casuta noastra pentru o iesire in oras impreuna cu niste prieteni.Sa spunem ca spre finalul serii am aflat lucruri care m-au impresionat,despre viata unora care parea perfecta,mai mult m-au suparat de fapt.La auzirea acelor intamplari mi-am dat seama ca sunt o foarte mare norocoasa,pentru ca am un sot care ma iubeste,am un copil minunat si niste parinti deosebiti care sunt alaturi de mine,si de asemenea n-am s-o uit aici pe buny a mea care sunt sigura ca ne vegheaza de acolo de sus si are grija de noi.
Mai ales in perioada asta cam toata lumea se gandeste sa faca un rezumat asa la tot ce s-a intamplat in anul care peste 1 luna de zile se incheie.Am sa analizez bine tot ce s-a intamplat anul acesta si am sa va scriu exact ce am reusit sa realizez anul asta si poate si voi o sa faceti acelasi lucru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu