LIVE

vineri, 4 decembrie 2009

Multumesc,"Ziarul de Bacau"

Pot sa zic ca asta este una dintre cele mai fericite zile din viata mea.Cu ajutorul dnei Madalina Rotaru (Ziarul de Bacau) si a dl-ui Razvan Bibire (Ziarul de Bacau),am reusit sa fac radioul si mai cunoscut in randul bacauanilor.
Le multumesc in primul rand pentru faptul ca mi-au acordat sansa pe care nimeni pana acum nu a incercat sa mi-o acorde avand in vedere ca,aproape peste tot pe unde am incercat mi s-au cerut bani sau mi s-a zis "revino cand ai sa ai 1000 de ascultatori",iar in al 2 lea rand le multumesc ca au fost oameni pur si simplu.
Doamne ajuta si sa mergem mai departe si sa facem lucruri bune pentru cei care chiar au nevoie de noi;).



http://radiogeob.no-ip.org:7500/listen.pls

6 comentarii:

  1. Tineti-o tot asa!
    Nu TREBUIE sa uitam!
    Iertarea vine de la Cel de Sus.
    (E.G.)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai asa ce mai aflu ca traiesti :)) felicitari si sa-ti traiasca minunea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Sabina.Sper sa fii fosta colega de la Deea,adica sa nu confund.Merci mult de comment.Multumesc si sa-ti traiasca si tie fetita,am aflat si eu de curand de la Roxana.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu, eu! mi-a zis rox ca v-ati vazut. numai bine si voua!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Andreea!!! Pentru implinirea unei pasiuni, dar si pentru ANTI-PSD!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari si suport de la un onestean: http://www.sanduionut.ro/radio-geob/

    RăspundețiȘtergere