LIVE

duminică, 13 decembrie 2009

Se intampla pe 12.Dec.1925

Acum 84 de ani Dumnezeu a trimis pe pamant un suflet pur si curat care a trait din pacate doar 82 de ani.Vorbesc despre buny,Georgeta,bunica si sufletul meu care ieri ar fi implinit 84 de ani si careia ii datorez tot ceea ce am si ce sunt acum,in acest moment.
Cum bine am zis de atatea ori numele radioului este inspirat din numele ei la fel ca si al doilea nume al baietelului meu George.
E greu de fiecare data cand realizez ca nu mai este,dar ma consolez spunandu-mi ca poate e undeva unde e mai bine.
Pe aceasta cale ii aduc un omagiu,mai zic un Dumnezeu sa o ierte si trebuie sa merg mai departe,pentru ca am de implinit mai multe vise,de rezolvat mai multe probleme,si de crescut un sufletel plin de energie.
Te pup Buny acolo unde esti si te rog sa veghezi asupra noastra ca si pana acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu