LIVE

joi, 3 septembrie 2009

Bai ma "leshi"???!!!

Astazi la ora 19 am nimerit in fata televizorului pentru cateva minute avand in vedere ca bebe manca si trebuia sa fiu cu el si tv-ul era pe stirile Pro Tv alea cu morti,raniti si alea alea.Si uite ce stire super tare am vazut eu la "cel mai important grupaj al zilei" Monikk Columbeanu a ramas fara permisul de conducere ca mergea cu viteza OAU.What the fuck,si asa il avea degeaba din moment ce are soferi aia sexosi dupa care" moare toate".Hai sa fim seriosi!!!Stim cu totii cu cine avem treaba!!!Mai bine dragi colegi din mass media dati la importantul grupaj informativ,cazurile disperate care au nevoie de ajutor si nu mai mediatizati atat de mult crimele si vedetele astea de rahat,nah ca am zis pe bune,dar m-am saturat sa-mi caut stiri pentru emisiunile de pe fm si sa gasesc numai informatii despre expirate ca Monikk asta!!!Fuck of frate,fuck off!!! (PS: pentru cei care vor comenta despre cea care a scris acest fragment:nu-mi doresc un mosneag ca,Columbeanu langa mine,indiferent de cati bani vorbim,pe bune ca nu-mi doresc,am un copil minunat cu un barbat minunat cu care sunt pentru ca-l iubesc si nu pentru ca are bani sau nu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu