LIVE

joi, 24 septembrie 2009

Daca tii la natura si mult decat atat,,,la drepturile tale!!!

Postarile de mai jos nu imi apartin ci sunt semnate de Florin Suciu,administratorul asociatiei "Iubim Natura" din Bacau.Ei bine este probabil singurul om care a avut "tupeu" sa se lupte cu sistemul de ... cu,care ne confruntam.Eu zic sa fim alaturi de el si sa-l sustinem.Bravo Florine,am incercat si eu sa schimb lumea dar daca nu am dat bani nu am rezolvat nimic,oricum Radio GeoB o sa continue miscarea pentru campaniile umanitare,o sa-i tinem la curent pe ascultatorii si cititorii nostri cu protestul tau.Doamne ajuta!!!

Un comentariu:

  1. Multumesc mult GeoB. Un comentariu cu adevarat imbarbatator din partea ta. Eu voi continua protestul atat in nume personal cat si al Asociatiei pe care o conduc. Nu mai putem tolera minciuna, lasitatea, esecurile unei administratii lipsite de bun simt.

    Si astazi am protestat. Si voi continua pana cand dreptatea va triumfa. Dar pentru asta trebuie ca fiecare dintre noi sa ne dorim acest lucru, trebuie ca fiecare dintre noi sa luam atitudine.

    Scrieti Primariei Bacau prin care va afirmati dorinta ca Asociatia noastra sa colecteze hartia si cereti motivele pentru care ei nu vor asta. Prin lege sunt obligati ca in termen de 30 de zile sa raspunda. Daca nu o fac apelati-ma si ii dam in judecata.

    Credeti ca dreptatea se obtine fara nici un efort? Credeti ca doar daca cititi aceste randuri, dandu-mi eventual dreptate dar fara sa luati atitudine directa, dreptatea voastra si a copiilor vostri va fi facuta?

    Vom posta in continuare pe siteul nostru (www.iubimnatura.org) toate detaliile protestului. Nu lasa sa faca altul ce poti face chiar tu insuti. Acorda-ti incredere!

    RăspundețiȘtergere