LIVE

joi, 24 septembrie 2009

A doua zi de protest in fata Primariei Bacau

24 septembrie 2009

Iata ca si cea de-a doua zi de protest a trecut. Nu fata peripetii, nu fata politie, nu fara televiziune si ziare.

Tot la zece fix m-am prezentat in fata Primariei Bacau cu pancarda si fluturasi. La scurt timp au aparut Desteptarea si Realitatea. Mi s-a luat un scurt interviu, apoi s-au dus sus la administratia Primariei si au luat si de acolo interviuri. Am putut sa impart fluturasi pana la 10.30 cand a venit politia municipala si am fost luat la sectia de Politie 2 (vizavi de Judecatoria Bacau). Mi s-a vorbit foarte frumos, chiar erau curosi de ce protestez si si-au spus parerea despre protest. La politie am scris o declaratie si intre timp au venit din nou de la Realitatea si Desteptarea si inca de la Observatorul de Bacau. Doamna de la Observatorul a spus ca este corespondent si pentru Evenimentul si ca protestul nostru va aparea si acolo.

Nici de aceasta data nu am primit vreo amenda . Dar am fost avertizat ca pot primi intre 1000 si 1500 lei amenda. Ca si ieri la politia Primariei le-am spus sa aplice legea asa cum o cunosc ei mai bine. Nu avem autorizatie datorita minciunilor Primariei nu mi-a fost eliberat acordul pentru protest.

Ceea ce am observat in aceste doua zile de protest este frica oamenilor de administratia publica. De la diversi oameni am primit semnale ale unei frici care trece dincolo de dreptul la justitie. Le este frica ca vor fi taxati financiar cine stie cum, le este frica ca au firma si ca vor primi controale dirijate tocmai pentru ca li s-au opus.

Este dureros pentru mine, un om care lupta pentru dreptate, sa vad ca lumea tine mai mult la bani, mai mult la imagine decat la dreptate.

Este dureros pentru mine, ca om care se dedica drepturilor omului, sa vad ca insasi persoanele pentru care lupt nu sunt interesate de drepturile lor ci de ceea ce le aduce ziua de astazi fara a stirbi pe cea de maine.

Este dureros pentru mine, ca si om care iubesc Bacaul, sa vad ca oamenii nu privesc in perspectiva si nu inteleg ca nedreptatile pe care astazi nu le combatem, maine, cand copii nostri vor creste, vor avea parte de aceeasi coruptie, de aceleasi favoritisme politice, de aceleasi interese financiare obscure.

Este dureros pentru mine, ca om care crede in Dumnezeu, sa vad ca oamenii si-au pierdut speranta, ca nu mai vor sa incerce, ca nu au curajul sa piarda pentru scopuri si teluri inalte, ca si-au pierdut idealurile.

Dar ceea ce este placut si anuleaza pana la urma toate aceste dureri este faptul ca eu cred in continuare in bunatatea omului, in dorinta pentru dreptate. Sunt un idealist.

Poze de la protestul de astazi gasiti aici.

Daca vreti, puteti sa ne lasati parerile voastre despre acest subiect. Mai jos este: Scrie comentariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu