LIVE

marți, 15 septembrie 2009

HAIDETI SA SCHIMBAM CEVA IN BINE!!!NOI NE PUTEM FACE LUMEA MAI BUNA!!!

M-am gandit zile intregi daca merita sa mai faci ceva pe lumea asta si am realizat ca probabil mai sunt si altii ca mine care vor acelasi lucru dar din lipsa de bani in primul rand si de "relatii" nu fac nimic.In primul rand vreau sa ne adunam noi cei care VREM CU ADEVARAT sa facem ceva si apoi sa ne gandim cine are nevoie de ajutorul nostru!!!Batranii care nu isi permit medicamentele si mor cu zile,copii care nu au bani sa mearga la scoala,si ce ma doare cel mai tare poate ANIMALELE care sunt chinuite si umilite si schingiuite,va rog haideti sa facem ceva,am un copil care as dori sa creasca intr-o lume mai buna,in care oamenii sa cedeze locul din autobuz celor mai neputinciosi,in care sa-l ajuti pe cel din fata ta care nu are 1000 de lei vechi sa-si ia 2 paini si isi ia numai una pentru ca tu sau altcineva nu`l ajuta si pe el cu banii astia,intr-o lume in care nu te doare mana sa dai o bucata de paine unui animal flamand si fara casa,am sa lupt,cu morile de vant poate si nu am sa ma las,prin radioul meu am sa va dau mesaje pana cand o sa intelegeti ca este nevoie de NOI ca sa schimbam ceva,VA ROG,cu banii pe care tu ii dai cu atata nonsalanta pe un pachet de tigari un copil ar putea manca o farfurie de mancare,hai sa ajutam,nu trebuie ca ajutorul nostru sa aiba limite.Astazi 15 septembrie 2009 RADIO GEOB incepe oficial campania "Grija de tine" iar cei care doresc sa ni se alature sunt invitati sa faca lucrul acesta.Voi incepe prin a merge la medicul meu de familie si prin a-l intreba ce batran nu isi poate permite medicamentele si voi incerca sa fac rost de banii acestia pentru a-l ajuta.Va astept si pe voi sa va alaturati si sa ne ajutam semenii,fara a avea nici un castig din asta,ci doar pentru a fi toti o familie mai buna si mai fericita.Va asteptam!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu