LIVE

marți, 1 septembrie 2009

GeoB MiXxx 01.sep 2009

DJ PROFILE

Locatie: Targu Mures (RO)

Website/Blog: click aici

Booking: click aici

Genuri preferate:

Link: http://housedj.webnode.com/dj-roccko/

Cu doi ani in urma am inceput sa ma ocup cu muzica electronica cu seriozitate.

Pana acum am trei piese proprii publicate in strainatate(Beatwork Records).

Am un remix publicat pe CD in Ungaria si unul in Germania. Am participat la mai multe concursuri in legatura cu remixuri si dj-i si am participat si la diferite emisiuni de radio. Am pus muzica in diferite orase (Tg-Mures, Odorheiu-Secuiesc) si sate, aproximativ in 12 cluburi ca Speedway, Alcatraz Jail House Club etc. In prezent ma ocup cu producere si fac remixuri pentru diferite formatii!

Setul il poti downloada de pe www.housedj.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu