LIVE

vineri, 25 septembrie 2009

Cel mai nou scandal de neam prost!!!

Ma uitam ieri in timp ce eram la munca la emisiunea "Acces Direct" (rusine sa-mi fie stiu) ,si vad cel mai nou scandal,sotia lui ghionea este vedeta unui filmuletz xxx care circula pe net.Am intrat si eu pe adresa cancan-ului sa vizualizez filmuletul care intr-adevar este mai mult decat explicit si care relateaza exact cele intamplate.Am zis nah,asta este se mai intampla,se stie bine ca orice ai face si cand ai face se va intoarce impotriva ta acum sau mai tarziu,si poate la un moment dat chiar am compatimit-o pe saraca fata.Insa parerile aveau sa mi se schimbe mai tarziu cand don`soara intra in direct la emisiune alaturi de sotul ei si zice ca filmuletul este trucat;))))) COME ONNNNN!!!Deci nu mi-a venit sa cred,da-o naibii de treaba macar ai coloana vertebrala si recunoaste cand ai gresit,e o dovada de nesimtire,nesimtire fata de noi cei care am vazut clar ca TU fata draga esti in filmulet si nu e nici o facatura,mai mila imi e de capitanul Stelei,GHionea sotul "actritei" care si el sustine acelasi lucru ca filmuletul este o facatura.In fine RUSINE!!! Intra si tu pe www.cancan.ro si vezi filmuletul si apoi zi si tu aici daca e "facatura" sau nu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu